Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

CUM CUMPĂR
Cum cumpăr

 

Nu este obligatoriu sa va inregistrati pentru a face o comanda. Inregistrarea va ajuta la comenzile viitoare, pentru completarea rapida a datelor de facturare/livrare.

Selectati produsele pe care le doriti si adaugati-le in cosul de cumparaturi. Completati datele pentru livrare si, dupa caz, de facturare. Trimiteti comanda. Veti primi un mesaj automat care confirma inregistrarea comenzii.

Comanda minima in magazin este de 40 de lei. Daca valoarea comenzii dv. este sub valoarea de 40 de lei aceasta nu va fi procesata.

Comenzile facute in aceeasi zi in mai multe magazine (www.hobbyt.ro, www.deko-wave) se vor procesa si trimite impreuna. Comanda minima este aplicabila pentru fiecare magazin in parte.

Se acorda urmatoarele reduceri pentru comenzile cumulate intr-o luna calendaristica in cele 2 magazine ale noastre www.hobbyt.ro, www.deko-wave.ro:

1. Reducere de 5% pentru comenzi cumulate de minim 125 de lei, inclusiv TVA.

2. Reducere de 10% pentru comenzi cumulate de minim 350 de lei, inclusiv TVA.

3. Reducere de 15% pentru comenzi cumulate de minim 750 de lei, inclusiv TVA.

EXCLUDERI: Exista articole care nu intra in schema de reduceri a magazinului. Valoarea acestora nu se va cumula cu valoarea celorlate produse in vederea stabilirii procentului de reducere. Articolele excluse din schema de reduceri au aceasta mentiune in descrierea lor.

Comenzile se proceseaza in maximum 3 zile lucratoare, incepand cu ziua urmatoare celei in care ati facut comanda. Daca in acest interval de timp nu ati primit un mesaj legat de procesarea comenzii, va rugam sa ne contactati.

Comenzile se trimit de regula prin Posta Romana, din acest motiv este necesar sa completati la adresa de livrare adresa dv. de domiciliu (adresa de pe actul dv. de identitate, in cazul persoanelor fizice). Daca din diferite motive nu puteti da adresa de domiciliu va rugam sa ne contactati pentru a stabili varianta de livrare cea mai potrivita. Tariful postal nu este inclus in pretul produselor.

Pentru expedierile prin curier va rugam sa inserati o nota in acest sens in comanda. Expedierile se fac prin Fan courier iar tarifele sunt cele standard (a se vedea www.fancourier.ro). Tariful de curierat nu este inclus in pretul produselor.

In cazul persoanelor juridice expedierea comenzilor se face doar prin curier.

Veti fi informati pe mail in legatura cu tarifele de livrare inainte de expedierea comenzii; va rugam verificati mailul cu atentie (este posibil ca mesajele sa ajunga in folderul SPAM). Aceste tarife se adauga la valoarea comenzii.

EXCEPTII: In anumite cazuri expedierea coletelor se va face numai prin curier. Este cazul comenzilor a caror valoare depaseste 500 de lei, a coletelor foarte grele sau voluminoase, a coletelor care contin mai multe articole fragile. In situatia in care apreciem ca este necesara expedierea prin curier veti fi informati in legatura cu acest lucru, pentru confirmare.

 

DREPTUL DE RETURNARE:

Conform prevederilor legale CLIENTII PERSOANE FIZICE AU DREPTUL DE A RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE IN TERMEN DE 10 ZILE DE LA PRIMIREA ACESTORA, FARA A FI NEVOIE SA INVOCE VREUN MOTIV. Produsele se vor returna exact asa cum au fost primite (fara a fi desigilate, utilizate sau distruse partial/total) in ambalajul original, la adresa mentionata pe factura care a insotit coletul. Costul returnarii este suportat de catre client. Nu se pot returna produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Ne puteti comunica decizia de returnare pe email. In mesaj va rugam sa ne dati si detaliile legate de returnarea banilor (numele si contul bancar). Returnarea banilor se va face dupa primirea coletului si verificarea starii produselor. Imediat dupa primirea coletului veti fi informati in legatura cu returnarea banilor. In cazul in care considerati ca se intarzie nejustificat returnarea banilor va rugam sa ne contactati.

Mai multe informatii privind drepturile consumatorilor puteti gasi aici: www.anpc.ro

ZmRlYWZ