Acest site foloseste cookie-uri pentru a imbunatati experienta de navigare. Daca folositi website-ul nostru, sunteti de acord cu salvarea de cookie-uri in calculatorul / dispozitivul dumneavoastra. Pentru mai multe optiuni cu privire la cookies, accesati sectiunea setari a browser-ului dumneavoastra.

CUM CUMPĂR
Cum cumpăr

 

Nu este obligatoriu sa va inregistrati pentru a face o comanda. Inregistrarea va ajuta la comenzile viitoare, pentru completarea rapida a datelor de facturare/livrare.

Selectati produsele pe care le doriti si adaugati-le in cosul de cumparaturi. Completati datele pentru livrare si, dupa caz, de facturare. Trimiteti comanda. Veti primi un mesaj automat care confirma inregistrarea comenzii.

Comanda minima in magazin este de 60 de lei. Daca valoarea comenzii dv. este sub valoarea de 60 de lei aceasta nu va fi procesata.

Se acorda urmatoarele reduceri pentru comenzile cumulate intr-o luna calendaristica in magazinul nostru www.hobbyt.ro:

1. Reducere de 5% pentru comenzi cumulate de minim 150 de lei, inclusiv TVA.

2. Reducere de 10% pentru comenzi cumulate de minim 400 de lei, inclusiv TVA.

3. Reducere de 15% pentru comenzi cumulate de minim 850 de lei, inclusiv TVA.

EXCLUDERI: Exista articole care nu intra in schema de reduceri a magazinului. Valoarea acestora nu se va cumula cu valoarea celorlalte produse in vederea stabilirii procentului de reducere. Articolele excluse din schema de reduceri au aceasta mentiune in descrierea lor.

Comenzile se proceseaza in maximum 3 zile lucratoare, incepand cu ziua urmatoare celei in care ati facut comanda. Daca in acest interval de timp nu ati primit un mesaj legat de procesarea comenzii, va rugam sa ne contactati. 

Aveti posibilitatea de a insera o nota in comanda in care sa transmiteti orice alte informatii pe care le considerati utile pentru procesarea si/sau livrarea comenzii.

Comenzile se trimit de regula prin serviciul standard al Postei Romane, cu plata ramburs. Din acest motiv este necesar sa completati la adresa de livrare adresa dv. de domiciliu (adresa de pe actul dv. de identitate, in cazul persoanelor fizice). Daca din diferite motive nu puteti da adresa de domiciliu va rugam sa ne contactati pentru a stabili varianta de livrare cea mai potrivita. Tariful postal nu este inclus in pretul produselor si este evidentiat distinct pe factura.

Daca doriti ca expedierea sa se faca prin curier va rugam sa inserati o nota in acest sens in comanda. Tariful de livrare prin curier este comunicat inainte de livrare si nu este inclus in pretul produselor. Livrarea se face de regula cu plata transportului la destinatar. In cazul in care doriti ca transportul sa fie inclus pe factura va rugam sa mentionati aceasta optiune in nota la comanda. De asemenea va rugam sa inserati in nota la comanda orice alte observatii considerati necesare pentru procesarea comenzii (ex:plata prin banca sau ramburs). Expedierile se fac prin Fancourier iar tarifele sunt cele standard (a se vedea www.fancourier.ro). 

In cazul persoanelor juridice expedierea comenzilor se face de regula prin curier. In cazul in care se solicita expedierea prin posta, livrarea se va face la adresa de domiciliu a persoanei desemnate de catre cumparator iar tariful de livrare va fi evidentiat distinct pe factura.

Veti fi informati pe mail in legatura cu tarifele de livrare inainte de expedierea comenzii; va rugam verificati mailul cu atentie (este posibil ca mesajele sa ajunga in folderul SPAM). Comunicarea tarifului de livrare se poate face si telefonic iar cumparatorul poate solicita confirmarea suplimentara pe mail sau prin mesaj telefonic. Aceste tarife se adauga la valoarea comenzii.

EXCEPTII: In anumite cazuri expedierea coletelor se va face numai prin curier. Este cazul comenzilor a caror valoare depaseste 500 de lei, a coletelor foarte grele sau voluminoase, a coletelor care contin mai multe articole fragile. In situatia in care apreciem ca este necesara expedierea prin curier veti fi informati in legatura cu acest lucru, pentru confirmare.

 

DREPTUL DE RETURNARE:

Conform prevederilor legale CLIENTII PERSOANE FIZICE AU DREPTUL DE A RETURNA PRODUSELE ACHIZITIONATE IN TERMEN DE 14 ZILE DE LA PRIMIREA ACESTORA, FARA A FI NEVOIE SA INVOCE VREUN MOTIV. Va rugam sa ne comunicati intentia de retur la adresa de email office@hobbyt.ro. Produsele se vor returna exact asa cum au fost primite (fara a fi desigilate, utilizate sau distruse partial/total) in ambalajul original, la adresa mentionata pe factura care a insotit coletul. Costul returnarii este suportat de catre client. Nu se pot returna produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid. Ne puteti comunica decizia de returnare pe email. In mesaj va rugam sa ne dati si detaliile legate de returnarea banilor (numele si contul bancar). Returnarea banilor se va face dupa primirea coletului si verificarea starii produselor. Imediat dupa primirea coletului veti fi informati in legatura cu returnarea banilor. In cazul in care considerati ca se intarzie nejustificat returnarea banilor va rugam sa ne contactati.

PRODUSE DEFECTE:

In cazul in care la primirea coletului constatati ca unul sau mai multe produse din comanda prezinta defecte, va rugam sa faceti poze care sa permita identificarea acestor defecte. De asemenea va rugam sa faceti poze la ambalajul in care comanda a fost livrata, pentru a putea stabili daca defectele sunt din vina transportatorului.

Va rugam sa transmiteti pozele produselor defecte si ale ambalajului in care acestea au fost livrate la adresa de email office@hobbyt.ro impreuna cu orice informatii considerati utile. Puteti solicita o reducere de pret pentru produsele defecte sau returnarea contravalorii acestora. Pentru rambursarea intregii valori a produselor defecte putem solicita ca acestea sa fie returnate in prealabil. 

Garantia legala de conformitate se acorda consumatorilor pe durata medie de utilizare a produselor in scopul pentru care au fost realizate, dar nu mai mult de doi ani de la data livrarii. Aceasta garantie presupune oferirea, la cerere, a unei reduceri de pret pentru produsele constatate defecte in acest interval de timp sau returnarea contravalorii acestora, in conditiile mentionate mai sus. Nu este posibila repararea iar inlocuirea produsului defect se va face in masura in  care produsul respectiv este disponibil in stoc iar costurile de inlocuire sunt rezonabile. In cazul in care cauza cea mai probabila a defectarii produsului este transportul necorespunzator pe parcursul livrarii comenzii, produsele defecte se vor returna si se va rambursa contravaloarea acestora.

Nu se acorda alte garantii.

Mai multe informatii privind drepturile consumatorilor puteti gasi aici: www.anpc.ro

MmMxNDB